KARTA KREDYTOWA KIEDY NAGLE ZABRAKNIE PIENIĘDZY

czwartek, 23 października 2014

Kredyt hipoteczny

       Zadajecie mi pytanie odnośnie kredytu hipotecznego. Aktualnie nie zajmuje się tą dziedziną, ponieważ temat ten interesował mnie dobrych kilka lat temu. 
Na swoim przykładzie mogę jednak zaproponować, aby nie bać się korzystać z doradców typu Expander. Osobiście braliśmy dwa kredyty hipoteczne w swoim życiu i  tylko przy wsparciu doradcy. Jest to bezpłatna usługa, zupełnie nic nie płacisz. Oni otrzymują prowizje z banków i to jest ich honorarium za doradztwo. To oni składają w imieniu kredytobiorcy dokumenty do różnych banków i sprawdzają, gdzie najkorzystniej otrzymasz kredyt lub gdzie w ogóle otrzymasz kredyt. 
    Na dole mojej strony,  wkleiłam trzy według mnie korzystne oferty banków proponujące kredyty hipoteczne. Każdy przyciąga czym innym. Ja posiadam jeden kredyt w nieszczęsnych frankach w banku Millenium i jestem zadowolona z obsługi i podejścia do klienta. Uciekłam do nich z kredytem od PKO BP . Drugi kredyt posiadam w złotówkach w Getin/Noble bank. I tu jest porażka. To wyłącznie moja subiektywna opinia, na własnym przykładzie. Brak profesjonalizmu i informacji. Jak tylko minie nam okres bez poniesienia opłat karnych za przeniesienie kredytu, to natychmiast zmieniamy ten bank. 
    Każdy jednak musi samodzielnie podjąć decyzje. Każdy ma inną zdolność kredytową. Doradcy, aktualnie bezpłatni  są pomocą, z której warto korzystać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz